Home | About | Advertising | Contact | Archives | Subscription | Online Store | Privacy Policy | Search Result | Sitemap | Statistic | Term of Use | Who's Online

Sunday, April 20, 2008

Assalamualaikum

Assalamuailaikum saya ucapkan pada semua. Semoga Allah memberkati anda semua dengan limpah dan kurnianya.

Alhamdulillah syukur pada Allah kerana buat kali pertamanya Blog IrfanSyahmi.blogspot.com ini dapat saya siarkan.

Untuk pengetahuan anda semua, laman blog ini saya namakan sempena nama anak sulung saya Irfan Syahmi. InsyaALLAH semoga mendapat berkat daripada ALLAH.

Blog ini saya tujukan kepada semua masyarakat di Malaysia. Ini adalah merupakan sumbangan serta hasil kerja saya pada anda semua.

Tujuan blog ini adalah untuk mendedahkan segala bentuk informasi berkenaan dunia ICT zaman ini termasuklah tip-tip berupa panduan, ilmu tentang komputer, petua blog, peluang menjana duit di internet serta sedikit sebanyak ilmu agama yang boleh dikongsikan.

InsyaALLAH saya akan lakukan yang terbaik untuk blog ini, untuk sama-sama dikongsikan ilmu pengetahuan yang tiada batasannya didunia ini.

Akhir kata, salam ukhuwah untuk anda semua. Assalamualaikum

No comments:

Previous Articles